Hibrīda automobiļu apkope un remonts

Lielākā daļa hibrīdauto ir ļoti uzticami. Tomēr pat visuzticamākajam aprīkojumam ir nepieciešama kvalificēta apkope, un tas dažreiz sabojājas.Mūsu galvenā specializācija ir augstsprieguma akumulatori, tieši ar aizdomām par to “slimību” klienti nāk pie mums. Tomēr gadās, ka AA datordiagnostika atklāj citu hibrīdsistēmas mezglu darbības traucējumu. Tāpēc savu klientu ērtībām esam apguvuši profesionālu hibrīdu remontu un kvalitatīvu hibrīdu sistēmu apkopi:

•             Invertora nomaiņa un remonts.

•             Dzesēšanas sūkņa nomaiņa.

•             Invertora dzesēšanas šķidruma nomaiņa.
•             Ātrumkārbas eļļas maiņa.
•             Motora ģeneratora nomaiņa.
•             Nomainīt motoreļļu, zobsiksnu.
•             Līdzstrāvas/līdzstrāvas pārveidotāja maiņa un remonts.
•             Augstsprieguma kontaktoru nomaiņa un remonts.

•             Vadības bloku nomaiņa un remonts.

No kā sākas hibrīda remonts?
Protams ar datordiagnostiku. Tas norāda uz bojātu mezglu vai vismaz dod norādījumus turpmākai  problēmu novēršanai. Pati meklēšana dažkārt var aizņemt diezgan ilgu laiku, īpaši, ja mitruma iekļūšanas dēļ ir notikusi plaša kontaktu oksidēšanās. Uzmanieties no slīcējiem! 


Kāds ir visdārgākais hibrīda remonts?
Visbiežāk bojāta invertora nomaiņa var iesist jūsu kabatā. Par to jums būs jāmaksā aptuveni no 300 EUR. līdz 2 000 EUR. atkarībā no automašīnas markas un tā vai iegādāsieties jaunu, vai lietotu invertoru. Daudz maksās arī motora ģeneratora un variatora nomaiņa, taču tas notiek daudz retāk.